Jesteśmy na rynku już 17 lat. Rynek telekomunikacyjny nie ma dla Nas tajemnic. Rozwijamy się nieustannie tak, aby być na bieżąco w czasach błyskawicznie powstających nowoczesnych technologii i ciągłych zmian na rynku, dopasowując nasze usługi oraz produkty do nowych wymagań Klientów.
Naszym przepisem na sukces są nietuzinkowi LUDZIE i ich wiedza, doświadczenie, umiejętności, styl pracy oraz energia, którą wnoszą.
Dołącz do Zespołu najlepszych ekspertów w dziedzinie telekomunikacji – i buduj z nami rozwiązania oparte na nowoczesnej technologii.
Obecnie poszukujemy kandydatów do udziału w wyjątkowym programie „Office of the Future”. Cel programu to rzetelne przygotowanie do pracy w naszym dziale Sprzedaży. Nasz zespół będzie służył Ci pomocą w realizowanych przez Ciebie zadaniach przez cały czas trwania programu. Przez samodzielne wykonywanie zadań, zdobędziesz cenne kompetencje i poznasz specyfikę pracy wszystkich obszarów w dziale Sprzedaży.
OFFICE OF THE FUTURE REPRESENTATIVE
W DZIALE SPRZEDAŻY
Twoimi zadaniami będą :
- Wsparcie Działu Sprzedaży w bieżącej współpracy z potencjalnymi klientami
- Prowadzenie analizy rynku, baz danych, konkurencji produktowej oraz trendów w branży
- Nawiązywanie kontaktów z klientami, prowadzenie wstępnej analizy potrzeb
- Wsparcie Zespołu w przygotowaniach do spotkań z klientami, warsztatów, prezentacji
- Przygotowywanie i dostarczanie oferty wstępnej, zgodnie z wytycznymi przełożonego
- Przygotowywanie bieżących raportów dotyczących procesów sprzedażowych
- Szeroka współpraca z różnymi działami w firmie
Oczekujemy:
- Dyspozycyjności do pracy na pełny etat (40 godzin/tydzień)
- Gotowości i pełnej dyspozycyjności do pracy poza biurem i do częstych podróży służbowych
- Podstawowej znajomości pakietu MS Office
- Wysoko rozwiniętej komunikatywności rozumianej jako łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność uważnego słuchania, umiejętność radzenia sobie ze stresem w kontaktach międzyludzkich
- Umiejętności samodzielnego myślenia, podejmowania decyzji oraz pewności siebie
- Umiejętności współpracy w zespole, czyli otwartości, konstruktywnego stylu rozwiązywania konfliktów, tolerancji i kultury osobistej
- Mile widziane będą: prawo jazdy kat. B, doświadczenie związane z obsługą klienta
Oferujemy:
- płatny program na podstawie umowy zlecenia na minimum 3 miesiące, z możliwością przedłużenia
- program szkoleniowy dotyczący sprzedaży technologii i usług informatycznych
- wsparcie i opiekę mentorską, aby jak efektywniej zdobywać wiedzę i skutecznie wykonywać zadania
- wszystkie niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków
- pracę, w której będziesz mógł/mogła używać i rozwijać j. angielski
- biuro w Centrum Warszawy z bardzo dobrym dojazdem