Internet „rośnie” wraz z globalnym zapotrzebowaniem na łączność, dostęp do danych czy rozwój mediów społecznościowych.

Jakość solidnej sieci Core i Aggregation.

Wdrożenie usługi Gig IT up! na polskim rynku zajęło cały rok. Sieć optyczna Intelligent Technologies (dalej ITSA) począwszy od klientów połączonych przez Access do sieci Core, osiągnęła już swoje granice w zakresie dostępnej przepustowości, możliwości Quality of Services (QoS) oraz liczby dostępnych prefiksów BGP i automatycznego reroutingu.

Mimo, że z technicznego punktu widzenia decyzja o ulepszeniu sieci była oczywista, trzeba było odpowiednio zareagować na wszystkie powyższe wyzwania, które bez nowych rozwiązań ograniczałyby przyszły rozwój biznesu.

Z perspektywy finansowej była to jedna z największych inwestycji spółki.

W ostatnim kwartale 2019 ITSA zmieniło główne węzły Core, Aggregation i Access na najwyższej klasy routery IP/MPLS i przełączniki CISCO. Dzięki zmodernizowanej architekturze Meshed Network i prędkości 100 Gbps ITSA połączyło swoich pierwszych klientów niezawodnymi symetrycznymi łączami 10 Gbps już w kwietniu 2020 roku!

 

Elastyczna oferta dla wszystkich!

Teraz możesz uzyskać symetryczne połączenie o prędkości do 10 Gbps z nieograniczoną ilością danych. Należy jednak pamiętać, że nie wszystkie firmy potrzebują aż tak szybkiego połączenia Internetowego – co zatem w takiej sytuacji?

Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, ITSA stworzyło ofertę „szytą na miarę”, z szerokim zakresem prędkości od 10 do 100 Mbps oraz możliwością uzyskania punktów dostępowych Wi-Fi 5 (802.11ac), oferujących doskonałą jakość, bezpieczeństwo oraz szybką łączność.

Jest to oferta „Gig IT up Ready” – stworzona dla firm, które potrzebują prędkości nie szybszej niż 100 Mb/s.

ITSA posiada również w swoim portfolio usług ofertę „Gig IT up” dzięki, której klient otrzymuje połączenie internetowe o prędkości od 200 Mbps do 1 Gbps, a nawet do 10 Gbps! Aby wybrana oferta była kompletna, proponujemy dodatkowo „WiBI Gig”, który dostosowany jest do obsługi najnowszej standardowej sieci Wi-Fi 6 (802.11ax) o prędkości powyżej 1 Gb/s na punkt dostępowy. WiBI 6 to również możliwość implementacji Internetu Rzeczy (IoT).

ITSA jest gotowe na współpracę ze wszystkimi firmami w całej Polsce, od małych i średnich firm po korporacje z oddziałami w kraju jak i za granicą. Co więcej ITSA zapewni połączenie internetowe i transmisję danych właścicielom nieruchomości. Firma jest obecna między innymi w Warsaw Spire oraz w najwyższym biurowcu w Europie – Varso Tower, a także w wielu centrach handlowych i hotelach.

Nie zapominajmy też o dostawcach usług internetowych (ISP) i operatorach sieci mobilnych (MNO), którzy mają wysokie wymagania dotyczące pojemności, SLA oraz QoS. Dostawcy usług telekomunikacyjnych czekają na nowe punkty przyłączenia w ramach sieci ITSA, aby móc dotrzeć do swoich klientów w bliskich lokalizacjach. Dobrą wiadomością jest dla nich to, że sieć transportowa ITSA jest już gotowa na 5G.

 

Wi-Fi na metr kwadratowy – aby pomóc Ci wrócić do biura czy ponownie otworzyć centra handlowe.

Wybuch pandemii COVID-19 zapoczątkował nową erę w funkcjonowaniu przestrzeni biurowej oraz handlu. Jak utrzymać działalność operacyjną w dobie pandemii, kiedy pracownicy i klienci muszą pozostać w domu?

 Wiele firm nie było gotowych na taką zmianę warunków pracy – ITSA dołożyło wszelkich możliwych starań, aby im pomóc, zapewniając dodatkową przepustowość dla tuneli VPN na terenie firmy, tak by mogły poradzić sobie z nagłym wzrostem obciążenia danymi.

 Pojawiło się jednak nowe pytania. Jak zmniejszyć koszty OPEX firm, dla których czynsz pozostaje największym wydatkiem? Jak poradzić sobie z sytuacją, gdy, przestrzegając nowych zasad dystansu społecznego, coraz mniej ludzi pracuje z biura, a więcej z domu? ITSA wpadło na pomysł, aby sprzedawać Wi-Fi w inny sposób, nie poprzez Access Point, ale za metr kwadratowy. Dzięki temu oferta jest lepiej dostosowana do wynajmu powierzchni zarówno pod względem technicznym, jak i finansowym.

 Dzięki WiBI Gig ITSA zapewnia najnowszy standard Wi-Fi (802.11ax) z ofertą indywidualnie dostosowaną do każdego klienta. Celem jest idealne dopasowanie nomadycznego użytkowania sieci przez pracowników i odwiedzających, zmniejszenie okablowania i związanych z nim kosztów oraz umożliwienie stosowania zasady „Bring Your Own Device – BYOD”, która również wpływa na zmniejszenie kosztów. WiBI Gig otwiera także erę IoT, gdzie obecność licznych czujników zwiększa potencjał inteligentnych budynków.

 

Service Level Agreement by zapewnić ciągłość działania.

Co tak naprawdę oferuje ITSA w ramach Gig IT up?

Chcemy stać się „bardziej niezbędni” dla naszych klientów, budując silną, przejrzystą i niezawodną współpracę. W tym celu nasza oferta Gig IT up jest obsługiwana poprzez SLA, które możesz subskrybować. Większość naszych klientów jest w trakcie transformacji cyfrowej. Podczas COVID-19 proces ten przyspieszył, aby zapewnić ciągłość biznesową i aby każdy mógł po prostu przetrwać.

Intelligent Technologies działa na 3 planach SLA:

– Standard – 99,6% dostępności*

– Premium – 99,8% dostępności **

– Ultimate – 99,99% dostępności ***

 

Dostępność to okres w ciągu roku nieprzerwanego dostępu Twojej firmy do usług gwarantowanych przez ITSA.

 (*) 99,6% dostępności -> max. miesięczne przerwy: 2h 55m 19.0s / rocznie: 1d 11h 3m 47.8s

(**) 99,8% dostępności -> max. miesięczne przerwy: 1h 27m 39.5s / rocznie: 17h 31m 53.9s

(***) 99,99% dostępności -> max. miesięczne przerwy: 4m 23.0s/ rocznie: 52m 35.7s