Account Manager
Miejsce pracy: Al. Krakowska 61A, 05-090 Sękocin Nowy
Twój zakres obowiązków
- Realizacja procesu obsługi Klienta
- Prowadzenie negocjacji z klientami
- Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z Klientami
- Bieżące raportowanie wyników realizacji celów indywidualnych
- Realizacja sprzedaży usług teleinformatycznych do obsługiwanych Klientów
- Analiza i dobór odpowiednich usług dodatkowych do potrzeb Klienta
- Obsługa posprzedażowa Klientów w tym koordynacja wdrożeń u Klientów
Nasze wymagania
- Wykształcenia wyższego bądź w trakcie studiów
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Zdolności komunikacyjnych oraz negocjacyjnych
- Bardzo dobrych umiejętności organizacyjnych (planowanie, samodyscyplina)
- Znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie przynajmniej w stopniu komunikatywnym
- Umiejętności pracy pod presją czasu
- Znajomość branży telekomunikacyjnej lub informatycznej będzie dodatkowym atutem
To oferujemy
- Pracę w zgranym zespole profesjonalistów w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Możliwość zdobycia nowych kompetencji i rozwoju zawodowego
- Dostęp do najnowszych rozwiązań informatycznych i telekomunikacyjnych
- Udział w projektach krajowych i międzynarodowych
- Zestaw narzędzi biznesowych niezbędnych do pracy
- Stałe wynagrodzenie i atrakcyjną premię
- Zatrudnienie w oparciu o B2B lub umowę o pracę
BENEFITY:
- dofinansowanie do zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- firmowa drużyna sportowa
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
- wolontariat pracowniczy
- inicjatywy dobroczynne
- służbowy laptop, telefon, samochód
- Dobra kawa i pozytywna energia