Jesteśmy na rynku już ponad 18 lat. Rynek telekomunikacyjny nie ma dla Nas tajemnic. Rozwijamy się nieustannie tak, aby być na bieżąco w czasach błyskawicznie powstających nowoczesnych technologii i ciągłych zmian na rynku, dopasowując nasze usługi oraz produkty do nowych wymagań Klientów.
Naszym przepisem na sukces są nietuzinkowi LUDZIE i ich wiedza, doświadczenie, umiejętności, styl pracy oraz energia, którą wnoszą.
Dołącz do Zespołu najlepszych ekspertów w dziedzinie telekomunikacji – buduj z nami rozwiązania oparte na nowoczesnej technologii.
Obecnie poszukujemy kandydatów do udziału w wyjątkowym programie „Office of the Future”. Cel programu to rzetelne przygotowanie do wykonywania zadań w naszym Dziale Sprzedaży osób, które pierwszy raz podejmują zatrudnienie lub są na początku swojej kariery zawodowej.
Nasz zespół będzie służył Ci pomocą w realizowanych przez Ciebie zadaniach przez cały czas trwania zatrudnienia. Przez samodzielne wykonywanie zadań, zdobędziesz cenne kompetencje i poznasz specyfikę działań w dziale Sprzedaży.
Office of the Future Representative
W DZIALE SPRZEDAŻY
Miejsce pracy: Al. Krakowska 61A, 05-090 Sękocin Nowy
Jakie bedą Twoja zadania:
- Wsparcie Działu Sprzedaży
- Prowadzenie analizy rynku, baz danych, konkurencji produktowej oraz trendów w branży
- Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, prowadzenie wstępnej analizy potrzeb
- Wsparcie Zespołu w przygotowaniach do spotkań z potencjalnymi klientami, warsztatów, prezentacji
- Przygotowywanie i dostarczanie ofert wstępnych zgodnie z wytycznymi
- Przygotowywanie bieżących raportów dotyczących procesów sprzedażowych
Oczekujemy:
- Dyspozycyjności (40 godzin/tydzień)
- Gotowości do wyjazdów i wykonywania zadań poza biurem
- Znajomości pakietu MS Office
- Komunikatywności, łatwości w nawiązywaniu kontaktów, uważnego słuchania, otwartości na kontakt z nowo poznanymi osobami
- Samodzielnego myślenia, podejmowania decyzji oraz pewności siebie
- Umiejętności współpracy w zespole, czyli otwartości, konstruktywnego stylu rozwiązywania problemów, tolerancji i kultury osobistej
- Mile widziane będą: prawo jazdy kat. B, doświadczenie związane z obsługą klienta
Oferujemy:
-
- umowę zlecenie na minimum 3 miesiące, z możliwością przedłużenia
- program szkoleniowy dotyczący sprzedaży technologii i usług informatycznych
- wsparcie i opiekę mentorską, aby jak najefektywniej zdobywać wiedzę i skutecznie wykonywać zadania
- wszystkie niezbędne narzędzia do wykonywania zadań
- środowisko, w którym, będziesz mógł/mogła używać i rozwijać j. angielski
BENEFITY
- dofinansowanie do zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- firmowa drużyna sportowa
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
- wolontariat pracowniczy
- inicjatywy dobroczynne
- służbowy laptop, telefon, samochód
- Dobra kawa i pozytywna energia